Nový věk – Hlášky č.16

Úvod do hry:

Po uklidnění situace v Mahoně dostane družina za úkol zjistit, co se děje s dívkou jménem Elis, kterou před nějakým časem zachránili, přijali do řádu Orimitů. Během svého výcviku zabila jiného učně a utekla. Družina ji najde v její rodné vesnici, kterou shodou okolností terorizuje Druid z přilehlého hvozdu a jeho žoldáci.


Minulou hru Ondera měnil postavu

Bobeš: Co se dělo minulou hru ?

Ondera: Přišli jste o kněze.

Koli: To je teda ztráta…

Na nádvoří se schyluje k boji, Koli odejde osvobodit zajatce. Po chvíli všichni nahlašují bojové akce a PJ se dostane ke Kolimu

Koli: Osvobodím zajatce.

PJ: A co jim u toho říkáš ?

Koli: Že se vesnici pokusíme osvobodit bez zbytečného násilí.

Ondera: A víš, že mezitím už družinka bojuje…?

Bobeš (na osvobozené zajatce): „Naši nejlepší diplomaté právě jednají u kulatého stolu…“

PJ: Hoďte si na BČ a až se vás zeptám, hlašte mi to.

Všichni si hodí a PJ čte postupně z papíru jména a zapisuje

PJ: Ondera ?

Ondera: 17.

PJ: Deri ?

Deri: 16.

PJ: Bobeš ?

Bobeš: 18.

PJ (zděšeně): KDE JE ADAM ?

Adam: Co ? Tady ! Ale mám jenom 5, tak budu na tom papíře asi někde dole…

Probíhá boj, kolo se blíží ke konci

PJ: …A dostáváme se k dnešnímu vítězi o nejmenší BČ, a tím je Adam…

Adam: A já nic nedělám.

PJ: Výborně… A pak ze sklepa vyleze Koli a zjistí, že se tam bojuje.

Koli: „ZASTAVTE KRVEPROLITÍ !“ …(všichni ho ignorují)… „Á, sakra…“

Když Koli zjistí, že ho nikdo nevnímá, nahlásí přesun do hospody. Proběhne kolo boje

PJ: Koli, jsi na řadě.

Koli: „ZASTAVTE KRVEPROLITÍ !“

Ondera (otráveně): Nejsi náhodou v hospodě ?

Koli: Já tam teprve běžím, tak bych to mohl řvát za běhu…i když… (pohled do deníku)… s mojí Výdrží asi né…

Druid pošle na družinku hejno sršní, družinka se snaží schovat do hospody

PJ: Sršně začínají prolétávat dovnitř různými skulinami a komínem.

Koli: Vyliju na zem chlast a zapálím.

Evča: Hodím tam dýmovnici.

PJ: Všude je spousta dýmu a začne to tam hořet.

Adam (velitelským hlasem na ostatní): „A teď rychle najděte tajnou chodbu!“

Družinka unikne do sklepa

PJ: Opustíte ten hořící pokoj a vlezete do sklepa. Ve sklepě najdete několik k smrti vyděšených vesničanů

Koli (vítězoslavně): „Přišli jsme vás zachránit, není se čeho bát !“

Ondera pronásledoval žoldáky do lesa

PJ: Jsou rychlejší, takže se ti po čase ztratí z dohledu. Teď jsi sám v lese. Hoď si na Inteligenci… Máš něco, co ti pomůže s orientací ?

Ondera (pohled do deníku): Ztrátu paměti a lehkou demenci…

Družinka přemýšlí, jak sejmout Druida v jeho vlastním lese

Evča: Co takhle tam nahnat stádo krav ? To ta zvířata zmate.

Koli: Nebo co třeba stádo volů ?

Ondera: Jedeš první !

Vesničané podlehnou nátlaku Druida a odjedou pryč, Ondera tam zůstane a schválně zapálí Druidův les. Po chvíli se vesničané i se zbytkem družinky dostanou do sousední vesnice, a uvidí, že les kolem jejich opuštěné vesnice hoří.

PJ: Lidi ve vesnici uvidí v dálce kouř…

Evča: „Ale my jsme to nebyli…“

PJ: Lidi se začnou bavit o tom, že to beztak zapálil ten Druid, že mu úplně hráblo a že je mu to podobné.

Evča: „My jsme to fakt nebyli !“ (na ostatní)… Že jo ? My to přece nevíme, Ondera se ještě nevrátil. Takže můžeme říkat, že jsme to nebyli.

PJ: On vás taky nikdo nepodezřívá, ale pokud jim budete pořád říkat, že jste to nebyli, tak možná začnou…

Niki se teleportuje do Elitizy, aby mohl nahlásit Druida a požár někomu, který má vesnice na starost

PJ: Najdeš nějakého šlechtice, pod kterého to spadá, a oni tě za ním pustí.

Niki: Popíšu mu, co se tam děje.

PJ_Šlechtic: „Ehm, mimochodem, vy jste kdo ?“

Niki: „Já patřím k Orimitům.“

PJ_Šlechtic: „K TĚM Orimitům, co bojovali na straně Jednoty, a zabrali nám část území ?“

Niki (nervózně): „Éééh…“

Evča: Nebojte, příště zabereme nějaké území i pro vás…