Družina shání úkol na začátku hry
Ondera: Ptám se lidí, kde je nějaký poklad.
PJ: Zaslechneš nějaké pověsti o jeskyni za městem… a taky o pokladu na konci duhy…
Koli: JEŽIŠMARJÁ TO NÉ ! Teď tam bude chtít jít…
Ondera: „Toník chtít jít na konec duhy !“
Adam: „Ale teď neprší… Áchjó, kdo mu to zase nakecal…“
Družina dostane za úkol zařídit synovi od Marcuse první hrdinské dobrodružství
Ondera: Vezmem ho k Vermanům, rozpoutání války se taky počítá, ne ?
Koli: Necháme ho zajmout Vermany, a bude z něj TROJSKÝ HELEN !
Adam: Fakt super, to znamená 10 let obléhání, a pak ještě musíme sehnat ženskou, která ho zachrání… To bude Marcus určitě potěšen…
Bobeš: A pak by Vermani dostali velkého dřevěného Psoda a…
Koli: Řeknu princi, že ho naučím tančit tak, že mu žádná žena nepodlehne… TEDA, NEODOLÁ ! I když, to nepodlehne bych uměl taky.
Bobeš: Pogo ?
PJ: Připlouváte k ostrovu, ale už je skoro tma.
Ondera: „Toník myslet, že večer je špatná doba na konkverování ostrova.“
Adam: „… špatná doba na co ?“
Ondera: Ehm, to bylo v trpasličtině…
Ostrov má tvar lebky, kolem se potulují nemrtví
Urbik: Co když je ten ostrov jeden velký nemrtvý a tohle je jeho hlava ?
Ondera: Praštím do země kladivem.
Urbik: … No, v tom případě… Není nad to ho nasrat, že… ?