Většinu hry se Bobeš s Kolim domlouvají na řešení problémů pomocí kouzel, ostatní už jsou otráveni čekáním
PJ: Ibisáci kouzlí na sebe.
Urbik: Takže se posilují… Tak počkáme 12 hodin, no… Já už jsem začal být v tom čekání dobrý…
Niki: Já taky, na další úrovni si asi vezmu dovednost Čekání na I. stupni.
Urbik: A bude to dávat +1 k trpělivosti.
Družina přijde ke kamenným dveřím pyramidy v poušti
Ondera: „Toník zaklepat !“ …a praštím do těch dveří.
Niki: Né, počkej, zkusíme tam zakříčet… „Halóóó ? Jestli neotevřete, tak vám rozbijeme dveře !“
PJ: Zevnitř se ozve takový tichý vyschlý hlas, který řekne …
Niki: „…Jsme pojištění…“
Později se družina zeptá na jméno nemrtvého Ibisáka
PJ: Jsem ACHNA UROBAR.
Urbik: KACHNA UROBAR ?
Družina prochází pyramidou
PJ: Kdo má světlo ?
Bobeš: Já svítím… A v druhé ruce mám hůlku.
Ondera: Já mám sekeru a štít.
Koli: A já mám strach.
Urbik: A ve které ruce ?
Koli: V gatích…
Urbik: Tak to musíš podle pravidel nahlásit akci „Vyjmutí předmětu z těžko dostupného místa.“
PJ: Oni se objevili za váma, takže vás budou sekat do zad, ale pokud máte brutálně velkou Rychlost, tak jim utečete.
Koli (pohled do deníku na Rychlost): Hmm… stačí, když je kladná ?