Dračák: Drd Plus
Družina se dozví, že během minulé hry Bobeš místo spolupráce s Ornetem šel za starostou a všechno mu řekl, což vyústilo v ozbrojený střet městské gardy a Jednoty Trojice. Tato církev se nakonec rozhodne opustit město se všemi svými přívrženci včetně neozbrojených civilních obyvatel. Družina ví, že představitelé města si na pomoc proti Ornetovi pozvali externí armádu v čele s Ohnivým knězem Martelem, který je známý svou krutostí, rozhodne se celou Ornetovu výpravu doprovázet a chránit.Přečíst celé
Družina při vyšetřování nehod v dolech zjistí, že celá věc má politický základ - jistý kněz Jednoty Trojice jménem Ornet chce převzít moc nad městem. Družina s ním sympatizuje a pokouší se ho usměrňovat tak, aby nevznikly další škody, ale situace se postupně vyhrotí a starosta se Orneta pokusí zatknout.Přečíst celé
První hra. Hráči dopočítávají postavy a zjišťují, kdo vlastně bude tvořit družinku. Všichni se předem dohodli, že budou hrát družinu pod nově vymyšleným řádem konající dobro, ale na jakýchkoliv jiných podrobnostech ohledně tohoto řádu už se neshodli. I přesto je družina vyslána splnit první úkol - vyřešit záhadná úmrtí v dolech v nedalekém městě.Přečíst celé
Gren Aret
Gren se stal jedním z nejbohatších a nejvlivnějších lidí ve svém paralelním světě...
Přečíst celé
Závěrečná hra. Temný Pán je po souboji zraněn a léčí se ve svém podzemním chrámu. Družinka chce využít jeho zranění a narychlo zorganizuje útok na celé podzemní město. Pomocí portálu se do podzemí dostane vermanská armáda, která zaměstná obranu města, takže družinka vtrhne do chrámu, načež je ihned pronásledována drakem. Následuje několik desítek kol, ve kterém družinka běží chodbami do středu chrámu a drak se je snaží zastavit. Starý věk na kontinentu se blíží ke svému konci.Přečíst celé
Artarxerxes je epicky zničen, jeho nemrtvé armády se rozpadnou a část kontinentu je opět neobléhána. Nyní družina snadno dostane a zničí poslední amulety, čímž oslabí Temného Pána. Jenže když se všichni začnou chystat na výpravu proti drakovi, dozví se, že psodí armáda, která je delší dobu nezvěstná, opravdu zradila a napadla jedno z vermanských měst Ulm. Družinka musí zjistit, kdo je vede a proč útočí na spřízněné lidské město. Temný Pán bude muset počkat. Anebo je to celé jeho dílo a způsob, jak družinku nalákat do pasti ?Přečíst celé
Družina zjistí, kde má drak sídlo, a jak moc je nedobytné, a rozhodne se soustředit na oslabení Temného Pána tím, že zničí zbylé magisterské amulety. Jeden má bývalá Pepova postava Arkan, který ji z časoprostorové schránky vydá družina až ve chvíli, kdy budou zničeny všechny ostatní. Druhý amulet má Gren v paralelním světě, a ten jej vydá tomu, kdo zabije Artarxerxese – mocného nekromanta, jehož armády v tuto chvíli obléhají obě města Irni. Družina je tedy poslána Grenem do jednoho z veritových dolů, aby Artarxerxese našla a zničila jednou provždy.Přečíst celé
Družina stopuje draka až ke vchodu do podzemí. Drak má sice několikadenní náskok, ale je z poslední bitvy zraněn, a tak družina spěchá, aby jej mohla dorazit. Začíná výprava do podzemí, kde se k nim přidá podivný bojovník hraný Romanem.Přečíst celé
Všichni nepřátelé císaře včetně Tychana jsou zabiti, družina se vítězoslavně vrací na kontinent. Za dobu jejich nepřítomnosti se na kontinentu udály důležité věci. Nad celým kontinentem je hustá mlha, která brání pronikání slunce na zem, armády skřetů a nemrtvých pod vedením Temného Pána a Artarxerxese obléhají všechna velká města. Družina se rozhodne zůstat v hlavním vermanském městě a bránit jej proti drakovi, skrze kterého Temný Pán promlouvá k městu a vyhrožuje zničením, pokud se lidé nevzdají.Přečíst celé
Císařova neteř je zachráněna z ostrova, družina se vrací vzducholodí zpátky na kontinent, ale po cestě je přepadena dvěma pirátskými loďmi pod vedením Tychana.Přečíst celé